tankeställare

en gammal vän skrev till mejj på fb förut, om allt som har hänt runt mejj i mitt liv & att hon inte funnits där för mejj eller stöttat mejj i mina val jag gjort här i livet utan att hon tog avstånd som alla andra gjorde. så jag fick mejj en tankeställare, jag kan ju inte skylla på någon annan för den jag har varit! jag har ju gjort mina egna val och valt min egna väg här i livet! fast att jag alltid skyllt på mamma, pappa, skolan, vännerna eller mitt självförtroende, men i slut ändan så är det fan jag som har valt hur jag ville leva! jag får sån ångest nu när jag tänker tillbaka på vad jag har gjort, hur många jag har svikit osv. varför kunde jag inte bara säga NEJ från första gången, aldrig testa röka, aldrig skolka aah ni vet vad jag menar. det är en tanke som alltid kommer finnas hos mejj, men kanske det var bra att jag inte gjorde det? nu vet jag hur det är oh sova lite var som helst, testa allt, leta kickar & göra vad som helst för oh få ett rus av vilket slag som helst.. nu ska jag vända på allt & se det posetivt! jag kan ju hjälpa andra som är påväg dit, man har ju två vägar att gå, klara dejj själv oh leva som en råtta på gatan eller ta den bra vägen & du har folk som stöttar dejj i allt oh vill att du ska klara detta! så nu ska jag bara se posetivt på allt, sluta döma folk, acceptera att jag har problem med lite allt möjligt & jobba mejj ur detta sakta, så jag tillslut blir stark i mejj själv & då kan inte en jävel få ner mejj igen!
tack Gabriella! hoppas, vi kan ses snart! :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

<3

2011-09-04 @ 18:52:37
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: ja visst är dom :D



allt bra med dej?

2011-09-04 @ 19:33:13
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: De är bara bra med med med :)



planer för morgondagen?

2011-09-04 @ 21:52:13
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: okej :), jag ska plugga och så, tack vännen :)



haft en bra måndagsmorgon?

2011-09-05 @ 07:48:36
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0