stan

hej hej, sjuuukt fint väder idag igen! skönt oh slippa allt det gråa oh regn som var igår! jag kom nyss hem har varit på stan en sväng oh köpt naglar, smink & varit på apoteket oh hämtat medicin! :)
pratade med ida nyss, hon retar mejj för att jag inte kan gåger tabellen eller vad det heter! ;P & att jag börjat skolan, snälla vänner man har.. verkligen! haha ;D & idag blev jag väckt av hundarna som står oh skäller oh har tuggat sönder S sko, undra om man kommer möta en glad tjej när hon kommer hem, hah! ;p börjar tröttna på dom råttorna snart, ska upp i sängen hela tiden oh slicka på en hela tiden haha, usch!

igår kväll hände det inte så speciellt mycket heller, camade mej therese i 2 timmar eller något. sen gick jag ut oh mötte j oh tog en cigg! :) kommer snart bli tokig om jag inte får något oh göra! vill ut oh göra saker, & jag vill till gotland & sthlm oh träffa mina diamanter, saknar dom som fan! <3
nejj nu kom M hem, ska gå ut oh fråga om han vill göra milkshake med mejj, mums hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0