skola

hej hej, gick upp klockan åtta idag för jag skulle vara i skolan vid tio, men inte trodde jag att vi skulle ta skolfoto, trodde bara jag skulle ta kort till mitt student id, men nejj där hade jag fel. så jag var i skolan i 10 minuter sen drog jag därifrån. pratade m malin i över en timme när jag väntade på S skulle sluta jobba! sen gick vi oh fikade oh hade en mysig dag på stan, trevligt! :) kände att jag behövde komma ut oh träffa folk, åh imorgon börjar jag i skolan på riktigt eller vad man ska säga, hah! är fan nervös, känner ju inte någon alls & det är en stor skola med 6 våningar och så klart är min "skola" högst upp i hela byggnaden, men det kanske e bra.. då kanske jag inte springer ut oh röker hela tiden, haha! ;D
nejj, nu ska jag fortsätta fila naglarna, sen ut med hundarna! pussssss :)

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: okej xD jaghar vart i skolan haft turism hela dagen..



allt bra med dej då? :)

2011-09-07 @ 15:01:01
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: De är bara bra med mej med :) lite trött bara



hplaner för denna onsdags kväll? :)

2011-09-07 @ 16:40:44
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0