kort

haha min mentor ringde mejj nyss oh sa att jag skulle komma t skolan oh ta kort, för dom har någon grejj att man måste ha en bricka m ett kort på sig själv för att komma in på datorer oh äta i matsalen. varför? joo det undrar jag med, haha! tydligen är det många som kommer dit oh skapar bråk oh sånt, men lite bråk måste det ju vara i skolan, annars är det ju inte skojj! hahah ;D ajaa, får väl pallra mejj dit! sen på torsdag ska jag börja i skolan på riktigt, börjar klockan 8 med matte, hur fan tänker dom då när jag berättat för dom att inte sätta matte på morgonen, jag har fan inte gått i skolan på hur många år sen som helst oh nu ska jag helt plötsligt börja plugga! ;O känns helt overkligt, men ändå roligt på något sett! :)
hoppas bara jag pallar hålla ut oh inte vara busig oh skolka som föurt haha! ;) oohyeees, nu känner jag mejj taggad som fan för att börja skolan! :D
S kom hem, oh hade köpt en ny höst jacka t mejj, för det börjar ju bli lite för kallt oh gå med skinnjackan nu! ;o
nejj, nu ska jag sätta på mejj mina nya naglar. fint fint! :D

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: usch då "/



haft en bra dag annars då? :)

2011-09-06 @ 17:35:10
URL: http://soofielundberg.blogg.se/
Postat av: M*

Hoppas du får en fin tisdag!

2011-09-06 @ 18:10:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hoppas du haft en fin tisdag :)

2011-09-06 @ 20:04:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0