besök

hej hej, var & mötte malin förut vds stationen! så jävla underbart att hon är här, hon gick upp tidigt för oh ta tåget från sthlm klockan 6 på morgonen, det är äkta vän som gör det! :) nyss duschat oh nu sitter vi och sminkar oss & väljer kläder, sen dra ut oh göra karlskrona osäkert haha! :) skriver mer sen om våran kväll, för nu ska vi göra kaos. like the old dayyys! ;D
juste, skulle t jönköping nästa vecka men nu blir det inte så! ;( faan vad sur jag blir att jag lägger pengar på helt onödiga saker istället & tänker inte att man behöver pengar oh leva! haha jaja, men sån är jag ;D PUSSS

gammal fylle bild på oss, haha! älskar dejj min fina malin! <3

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: jag svimmade på håkankonserten och alla trampade ner mig medans jag låg där på marken sen fick jag armbågar i min sida och sen blev jag sviken av en kille somjag är på G med..



härligt, ikväll blir de chillkrök :)

2011-09-10 @ 16:16:05
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0